FANDOM

640px-Synapse.png
Synapsa jest "nowym kontynentem" znalezionym przez Sugatę podczas snu Tomoki'ego. Jedynym sposobem, aby sie tam dostać jeste gra w nurkowanie. W swoich ustaleniach Sugata stwierdza, że niektórzy ludzie na ziemi nie są "prawdziwi", ale w rzeczywistości są to tylko śniące anioły oraz, gdzie zostały wynalezione Angeloid'y.

Synapsa po raz pierwszy pojawia się w śnie Tomoki'ego jako trawiaste pola. Jednak później, gdy Sugata się tam pojawia, to okazuje się, że Synapsa jest podzielona na osobne "wyspy". Niektóre z nich są ekologiczne, a inne nie.

Tomoki, Sohara, Sugata i Mikako odwiedzili wyspę z pomnikiem i napisami na nim. W 72 rozdziale mangi okazało się, że napisy na nim to są życzenia każdego anioła z Synapse pragnących nowego świata (nie mogą udać się na Ziemię w normalnych warunkach, więc zostają wysłane jako ludzkie awatary w trakcie uśpienia) i mogły spełnić życzenia dla jakiegokolwiek non-Angeloid'a, który go używa.

Oprócz snów Tomoki'ego jedynym sposobem, aby się tam dostać jest latanie, ale każdy z intruzów w przestrzeni powietrznej Synapse będzie zaatakowany przez wyspecjalizowany system obronny "Zeus".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki